З Європи – в Україну, також, завозиться морозиво @ 09 Jul 2021

 Літо – щаслива і тепла пора відпочинку, а з нею – холодних ласощів, серед яких, невід`ємний продукт радості та безтурботності – МОРОООЗИВО! Незвичайний, родом з дитинства, смак люблять у всьому світі.
З країн Європи в Україну завозиться чимало харчових продуктів, серед яких улюблений усіма холодний десертний продукт – морозиво. Впродовж червня поточного року, окрім інших продуктів харчування, фахівці нашої служби, у відповідності до законодавства України, здійснили візуальний огляд та документальну перевірку імпортованого на територію України морозива.
Все морозиво, яке прибуло в Україну з Італії, Німеччини, Чехії, Румунії, Литви та Польщі через західний державний кордон, перевірено на відповідність маркування та вмісту вантажу до міжнародних сертифікатів та документів, які супроводжують вантаж, що ввозиться (пересилається) на митну територію України. Існує безліч легенд про історію появи морозива. Перші спогади про, улюблений імператором Китаю Тангом, охолоджуючий, фруктовий десерт існують ще 4 або 5 тисяч років тому. Охолоджуючий продукт отримували шляхом змішування солодких нарізаних фруктів зі звичайним снігом. Морозиво пломбір знали та любили ще за часів Київської Русі. Ласощам з подрібненого замороженого молока або вершків, прототипу теперішнього пломбіру, у ті часи відводили особливе місце. Вважається, що пломбір офіційно придумали французи та назвали на честь містечка Пломб`єр лє Бен (французькою: Plombières-les-Bains). Морозиво, не лише, ліки від поганого настрою. В гарячу пору холодні ласощі мають безліч переваг та є відмінною профілактикою від захворювань горла ще з часів Гіппократа. Сприймаючи холодну їжу організм звикає до перепаду температур та, водночас, насичується безліччю вітамінів групи А, В, D і E та мінеральних речовин: калію, магнію, фосфору та заліза, які містяться в молочних продуктах у складі морозива. В 100 г морозива міститься 20-30% добової норми кальцію, який зміцнює кістки та бере участь у спалюванні жиру. Вибираючи морозиво, в першу чергу, слід звернути увагу на зовнішній вигляд. Обгортка повинна бути герметичною та непом'ятою. Шрифт на упаковці повинен легко читатися та бути зрозумілим покупцеві. За консистенцією не повинно бути поталим або сильно замороженим. Детальніше про маркування морозива та інформацію, що зазначена на етикетці, – у рубриці Держпродспоживслужби #Знай_свої_права за лінком: https://www.facebook.com/112835034221146/posts/164927409011908/


News powered by CuteNews - http://cutephp.com